Co všechno byste měli zkontrolovat při SEO analýze?

10. prosince v 14:59

Analýza je definována jako „metoda zkoumání složitějších skutečností rozkladem na jednodušší„ zpravidla pečlivým pitváním řešeného problému z různých úhlů pohledu.

Analýza je definována jako „metoda zkoumání složitějších skutečností rozkladem na jednodušší„ zpravidla pečlivým pitváním řešeného problému z různých úhlů pohledu. Tak nějak lidsky zkrátka pod analýzou chápeme práci náročnou na mozek a vyžadující trochu snahy. Analýza klíčových slov v českém podání je oproti tomu, bohužel, leckdy činnost zvládnutelná průměrně trénovaným kokršpanělem. Velká spousta „klíčovek“ od různých freelancerů i agentur je spíše než analýzou telefonním seznamem řetězců písmenek seřazených podle jakési hledanosti. Naneštěstí z podobně hloupých výstupů vyplývají v praxi srovnatelně hloupá rozhodnutí o podobě a obsahu webu. Jak tedy postupovat u SEO analýzy?

  1. Před začátkem samotné SEO analýzy je často nutné získat rychlý přehled o projektu.
  2. Přístupnost
  3. Struktura webu
  4. Odkazy
  5. On-page SEO
  6. Kontrola obsahu
  7. Klíčová slova
  8. Analytika
  9. E-commerce
  10. Mezinárodní SEO
  11. Sámantika
  12. PPC reklamy
  13. Video
  14. Podnikatelský plán
  15. Sociální sítě
  16. Design
  17. Branding