Rubriky
Novinky

PPC – dávejte lidem, co chtějí, ve chvíli, kdy to chtějí

PPC neboli Pay Per Click, tedy reklama formou platby za každý proklik, oblíbená forma výkonnostního marketingu zaměřený na výsledky. Mnoho lidí se ptá, jak se vlastně vydělává pomocí internetu. Zejména starší generace se stále setkává s mladými lidmi, kteří mají mnohem větší jmění, než jaké kdy mohli oni našetřit během svých let. Nedokážou pochopit, kde se na internetu ty peníze berou.

Ptají se svých dětí nebo vnoučat, jak si tak lehce mohou přijít na velmi slušné kapesné, ale oni jen vždy odvětí, že v tom má prsty reklama. Stejně nad tím rozum stojí, a tak si raději pojďme vysvětlit, jak tomu doopravdy je. V celé této záhadě vydělávání má prsty takzvaná PPC reklama. Jedná se o reklamní kampaně, které jsou zprostředkovávány právě pomocí internetu. Stále vám tento pojem nic neříká? Tak si ho pojďme tedy ještě lépe vysvětlit.

Jedná se o zkratku z anglického slova

PPC je zkratka z angličtiny, konkrétně z anglického slova pay-per-click. V překladu do češtiny se tedy setkáváme s pojmem nazvaný „platba za proklik“. Tyto reklamní kampaně jsou jedny z nejefektivnějších forem reklamy, co známe. Díky ní sledujeme návratnost našich investic, a to právě na základě jednoduchého vysvětlení, a sice za PPC reklamu platí inzerenti pouze tehdy, pokud uživatelé na jejich PCC reklamu kliknou, tedy inzerent vždy zaplatí jen za návštěvníky, nikoliv za zobrazení své reklamy.

Jaké jsou výhody této reklamní kampaně?

Můžete cílit pouze na tu společenskou skupinu, na niž máte posvíceno. Díky tomu, že udáte přesný cíl, zvyšujete možnost, že lidé budou proklikávat vaši reklamu a následně na vašem webu také nakoupí či zaregistrují se – záleží na tom, co jim nabízíte. Nemusíte se však bát, že byste za prokliky platili velké množství peněz, vždyť kdo kliká na reklamu, která se mu zobrazí na internetových stránkách? Kliknou na ni jen vážní zájemci. Díky této reklamní kampani svým klientům dáváte to, co chtějí, přesně tehdy, kdy to chtějí.