SEO – optimalizujte a vydělávejte

22. března v 10:41

Mnoho lidí se v současné době shodne na tom, že nejjednodušší je nyní vydělávání přes internet. Skvělými příklady jsou youtubeři a blogeři, kteří svými jednoduchými příspěvky doslova bortí svět a vydělávají si slušné kapesné. Co je ale SEO?

Pokud však nepatříte do takového generace, která se s chutí točí při běžných věcech či píše o věcech ještě běžnějších, zkuste se zaměřit na vydělávání díky trošku jinému serveru. Zkuste to třeba s internetovými magazíny či s jinými servery, které bývají hodně čtené kvůli tématice, na kterou je zaměřen. Pokud však patříte mezi ty, kteří nejsou zrovna zdatní v internetovém světě, nejspíše budete se svým již vzniklým webem potřebovat trochu SEO pomoci. Vaše webová stránka vás totiž stála nejen úsilí, ale také čas a finance. Je načase, abyste alespoň peníze dostali zpět. Jak toho dosáhnout? Váš web musí lidé navštěvovat. Pouze to vám zaručí fakt, že se vám peníze vrátí, a to mnohdy v mnohem větší míře. Co je ovšem SEO? Tuto otázku si mnoho lidí neumí zodpovědět, a tak se tedy pojďme zaměřit právě na její zodpovězení.

SEO = optimalizace vyhledávače

Jedná se o zkratku ze slovního spojení Search Engine Optimization. V českém překladu tedy optimalizace pro vyhledávače. Jedná se o tedy o pomoc, díky které bude váš web mnohem více čtený. Provádí se série úkonů, které vedou k lepším pozicím klíčových slov ve vyhledávání, proto v první fázi je třeba najít vhodné klíčová slova. Právě pomocí těch si vás budou lidé moct vyhledat. Nyní na internetu totiž lidé vyhledávají jen konkrétní věci, co je zajímají, nedívají se na příspěvky, které by jim v dané situaci nemohly být užitečné a mnohdy také nejsou.

Co je cílem?

Cílem SEO je, aby na stránky lidé chodili. Webové stránky jsou totiž nejen otázkou času, ale také peněz a my musíme vidět, že všechny tyto věci nebyly zbytečně vynaloženy. Chceme, aby lidé stránky navštěvovali, a to v co největší míře. Proto při SEO se musí dbát na lidi, kteří by potencionálně mohli být vašimi čtenáři - návštěvníky a to takoví, kteří například v případě e-shopu i nakoupí. Pro firmy se jedná například o návštěvníky, kteří mají zájem o nabízenou službu a odešlou poptávku, mail nebo zavolají. To je cílem.