SEO analýza

Chcete zjistit, jaké rezervy má Vaše webová stránka? Je to jednoduché, stačí napsat e-mail na info@seo-tech.cz , kde uvedete URL webové stránky, kde chcete provést SEO analýzu a my Vám vypracujeme SEO audit, kde Vám sdělíme aktuální stav webové stránky po stránce SEO optimalizace a možnostech, které máte, aby Váš web byl ještě výkonnější.

Sdělte nám Vaše individuální představy a cíle, které má plnit Vaše webová stránky a my pro Vás navrhneme řešení po důkladné SEO analýze zdarma!

 

Co je SEO analýza?

SEO analýza, tedy analyzování stránek vychází z návštěvnosti a monitorování chování návštěvníků na webu a kontrola reklamních kampaní. Pro tyto účely slouží služba Google Analytics, která využívá měřícího kódu umístěného na webových stránkách k analyzování návštěvnosti. Vytvoření on-line strategie založené na důkazech patří mezí nejúčinnější marketingové strategie, které internet nabízí. Chování návštěvníků neboli potencionálních zákazníků se stává cennou informací. Analýzou lze zjistit za určité období, jak vysoká byla návštěvnost webu a to včetně demografických údajů, počet stránek na návštěvu, průměrné doby návštěvy a v neposlední řadě také nejčastější klíčová slova, které byly zadány do vyhledávače před návštěvnou webové stránky. Komplexně se dá říci, že Google Analytics nabízí tolik kvantitativních dat, že nastavení této služby je natolik sofistikované, aby filtrování jen těch potřebných dat bylo přizpůsobené sledovaným cílům a přehledům, že tuto webovou analytiku mnohé firmy a instituce přenechávají vyškoleným odborníkům, kteří dokážou získané data převést do jednoduchého kvalitativního přehledu.

SEO analýza vychází z několika principů, které mají jedno společné. Zákazníci jsou na prvním místě. Webová analytika je prostředkem k porozumění a vytvořením ještě účinnějšího rozhodnutí, které mohou být propojeny přímo s marketingovým úsilím. Klíčovým aspektem je inovace, tedy neustálé zlepšování ke zvýšení vlivu působením on-line marketingu a to díky informacím získané analýzou stránek, které se stávají strategickým aktivem. 

V praxi lze SEO analýzou sledovat také počet přidaných položek do nákupního košíku nebo učinění telefonické objednávky, počet vyplněných a odeslaných kontaktních formulářů, objednání si odběru newsletteru, stáhnutí technického dokumentu či slevového kupónu, počet kliknutí na textový obraz, dokončení registrace, zhlédnutí videa nebo třeba zobrazení více než pěti stránek. Tyto čísla pak umožní stanovení konkrétních marketingových cílů včetně filtrování jen určitých návštěvníků, kteří se nacházejí ve sledovaném regionu nebo městech.